miercuri, 18 februarie 2009

Rugaciune pentru inceputul zilei - a parintilor Optinei





Doamne, daruieste-mi liniste sufleteasca pentru a putea primi tot ce imi aduce aceasta zi! Da-mi putere ca sa ma las deplin in voia Ta cea sfanta! Povatuieste-ma in orice ceas al acestei zile! Descopera-mi voia Ta, mie si tuturor celor din jurul meu! Oricare ar fi noutatile din aceasta zi, invata-ma sa le primesc cu liniste sufleteasca si cu increderea ca aceasta este voia Ta! Calauzeste-ma in toate faptele, gandurile si sentimentele mele! In toate situatiile neprevazute nu ma lasa sa uit ca pe toate Tu le trimiti! Invata-ma sa ma port corect cu fiecare membru al familiei mele si cu aproapele meu, fara sa-i supar sau sa-i jignesc! Doamne, da-mi putere sa trec peste oboseala si peste evenimentele acestei zile! Indruma voia mea si invata-ma sa cred, sa nadajduiesc, sa ma rog, sa iubesc, sa iert si sa rabd. Amin!

Niciun comentariu: