duminică, 4 ianuarie 2009

Supa crema de mazare

De cand am inceput sa diversific alimentatia pruncului meu cu altceva decat lapticul mamei am inceput sa caut retete potrivite varstei lui( si ficatului lui). Datorita faptului ca noi am hotarat sa nu-i servim ficat si carne rosie m-am aflat de multe ori in impas, iar alternativele noastre au fost limitate. Pentru a-i asigura proteinele si din alte surse decat carnea de pui si peste am ajuns si la proteinele vegetale, adica la mazare.
Pentru a oferi idei de meniu si altor mamici va ofer reteta de supa crema de mazare; nu e inventia mea, am gasit-o pe un site (nu mai retin care) iar rezultatul a fost foarte bun. David a inceput sa manance supa aceasta pe la 8 luni si i-a placut tare mult.




Ingrediente(se pot pune si ochiometric):
1 litru apa
200g mazare
200g cartofi
100g morcovi
100g patrunjel radacinA
1 ceapa mica
10g unt
marar proaspat

Se fierb bine legumele introduse in apa in clocot. Se paseaza legumele fierte in blender, piureul obtinut amestecandu-se cu zeama in care au fiert. Se adauga untul si mararul tocat. Pentru copii mai mari se poate servi cu lapte si crutoane.
Pofta buna!

Niciun comentariu: